FAQ

Kod E90

Kod E90 se prikazuje kada je protok vode nedovoljan. Nedovoljan protok vode obično je povezan s kvalitetom vode i pumpom filtera.

Ispod su neki specifični razlozi za šifru pogreške E90:

Filtar je montiran na pogrešan otvor

Filter se mora pričvrstiti na donji (usisni) otvor.

Za COMBO hidromasažne kade ovo je otvor označen s "B"
(COMBO hidromasažni bazeni imaju i mjehuriće i vodene masažne mlaznice).

Za BUBBLE SPA i SIMPLE SPA hidromasažne bazene, filtar se mora zavrnuti na otvor označen sa 'C' (BUBBLE SPA i SIMPLE SPA hidromasažne kade imaju samo mjehuriće, bez masažnih mlaznica)

Ako je filter montiran negdje drugdje, voda neće prolaziti kroz filterski uložak koji bi trebao uhvatiti mehaničke nečistoće (dlake i sl.), već će začepiti izlaz pumpe. Nečistoće koje ovako uđu u sustav filtra mogu ga oštetiti – zaglavljivanje pumpe, struganje cijevi pumpe, lomljenje osovine itd. Ove vrste oštećenja nisu pokrivene jamstvom.

Kvaliteta vode

Čak ni pitka voda iz javnog vodovoda možda nema odgovarajuće parametre za whirlpoole ili bazene. Vodu je najbolje ispitati indikatorskim papirićima (pH, tvrdoća, sadržaj kalcija i klora) odmah nakon prvog punjenja whirlpoola kako bi se ustanovili osnovni parametri. Zatim izvedite dodatni test nakon pokretanja filtracije kako biste provjerili je li odabrano vrijeme filtracije odgovarajuće. Obično je dovoljno pokrenuti filtraciju 2 sata dnevno, ali to uvelike ovisi o čimbenicima okoline: učestalosti korištenja, broju korisnika, temperaturi zraka itd. Vrijeme filtracije treba prilagoditi na temelju tih čimbenika. Svrha filtracije je uklanjanje mehaničkih nečistoća iz vode.

Ako imate hidromasažnu kadu sa sustavom slane vode, dodajte odgovarajuću količinu soli u vodu hidromasažne kade (pogledajte korisnički priručnik) i ostavite sustav slane vode (sanitizator) da radi 2 sata dnevno. Nije potrebno uključiti filtarsku pumpu jer će se automatski uključiti sa sustavom za slanu vodu (sanitarna). Sustav slane vode regulira samo količinu klora u vodi (za dezinfekciju vode); ostali parametri (pH, tvrdoća, sadržaj kalcija) moraju se prema potrebi prilagoditi kemikalijama za bazen.
Ako je voda previše tvrda ili sadrži puno kalcija, takav prekomjerni kalcij može začepiti filtar ili čak pumpu i druge dijelove baze motora za nekoliko sati. Stoga je važno ispitati vodu i po potrebi prilagoditi parametre kemikalijama za bazen.

Ako imate whirlpool sa sustavom slane vode i dodajete sol u vodu, koristite samo natrijev klorid (NaCl) s najmanje 99,8% čistoće. Također možete koristiti pelete soli (komprimirani oblici isparene soli) za obradu vode. Međutim, njima treba više vremena da se otope.
Što je sol čišća, to će sustav slane vode proizvesti više klora. Nemojte koristiti morsku, jodiranu, kuhinjsku ili žutu sol. Morska sol sadrži minerale koji nisu prikladni za whirlpool. Dostupne su i soli za koje prodavači tvrde da su prikladne za hidromasažnu kadu, no sadržaj pokazuje da je to uglavnom morska sol bogata mineralima. Izbjegavajte ih koristiti.

Nemojte dodavati ništa u whirlpool osim soli (za whirlpoole sa sustavom slane vode) i preporučenih kemikalija za bazen. Izbjegavajte dodavanje ulja, parfema, kozmetičkih proizvoda itd.

Prije ulaska u vodu temeljito se istuširajte kako biste s kože uklonili znoj i kremu za sunčanje. Sredstva za zaštitu od sunca mogu oštetiti i PVC i unutarnje dijelove sklopa motora.

Zagađena voda

  • Filter/uložak treba ispirati svakodnevno ili nakon svake uporabe. Redovito mijenjajte filter novim (jednom svakih nekoliko dana/tjedna ovisno o intenzitetu korištenja hidromasažnog bazena).
  • Voda mora biti bistra. Održavajte razinu klora u vodi hidromasašnog bazena između 2 i 4 ppm cijelo vrijeme
  • Ako je voda u whirlpoolu zelena/mliječna ili pjenasta, to je vjerojatno razlog za prikaz E90 koda. Pogledajte priručnik za dodatne informacije o pročišćavanju vode.
  • Klor djeluje kao dezinficijens i sprječava rast algi i bakterija. Filter/uložak samo pomaže uhvatiti mehaničke čestice u vodi

Oštećena pumpa

Ako filtracija ne radi, a hidromasažna kada je još pod jamstvom, podnesite reklamaciju kod svog prodavača. Ako proizvod više nije pod jamstvom, filter pumpa se može zamijeniti.

Također možete provjeriti ima li oštećenja na keramičkoj osi i impeleru unutar pumpe. Ovi dijelovi se prodaju kao rezervni dijelovi i mogu se zamijeniti.

Primjer oštećenog impelera u filtracijskom motoru/pumpi.

Na primjer, ako u vodi ima previše kalcija, koji začepljuje pumpu, pumpu je potrebno očistiti

Ako filtarska pumpa (filtracija) ne radi, ne radi ni grijač i sustav slane vode (sanitarija) jer filtarska pumpa ne ispumpava vodu iz whirlpoola, stoga nema cirkulacije.

Drugi razlozi

Drugi razlozi za poruku pogreške E90 i nedovoljan protok vode mogu biti začepljene cijevi (pokušajte ih isprati vrtnim crijevom), neispravan senzor protoka ili drugi dijelovi baze motora.


BRZI TEST

Prije kontaktiranja servisa u vezi s porukom o pogrešci E90, prvo pokušajte s jednostavnim testom.

Odvijte spremnik uloška (unutarnja stijenka kade) i pritisnite tipku za filtriranje. Ako osjetite kako voda teče iz ulaza, cirkulacijska pumpa radi i trebali biste se usredotočiti na kvalitetu vode i je li uložak filtera čist. Ako je problem kvaliteta vode, poruka o pogrešci E90 može se čak prestati prikazivati kada se filtar odvrne.

Ako nema protoka iz ulaza, tada je cirkulacijska pumpa neispravna i treba je popraviti ili zamijeniti.