FAQ

Kod E90

Kod E90 se pojavljuje kada nema protoka vode između baze SPA i korita SPA. Ovaj kod se takođe prikazuje usljed lošeg održavanja vode, te ukoliko je filter prljav ili star, ukoliko postoji prisuststvo bakterija i algi u vodi. Molimo Vas pročitajte listu u nastavku:

  • Filter treba ispirati svaki dan i nakon svake upotrebe. Redovno menjajte filter (na nekoliko dana do najkasnije jednom tjedno, ovisno od korištenja SPA).
  • Voda mora biti bistra. Potrebno je osigurati da razina klora u vodi uvjek bude između 2 i 4 ppm.
  • Pokud je VUkoliko je voda zelena/mutna/mlječna ili ima pjene, upravo to može biti uzrok koda E90.
  • Klor u vodi stvara dezinfekcijski efekt kako bi voda bila bistra. Filter je potreban radi uklanjanja čestica iz vode.

Da li je filter čist i voda bistra?

Odvrnite kućište filtera, uklonite filter i pritisnite tipku za filtriranje.

Da li se E90 prikazuje i bez filtera?

Ukoliko se kod E90 i dalje pojavljuje?

Molimo Vas kontaktirajte lokalni servisni centar za daljnu pomoć.

Ukoliko se kod E90 više ne pojavljuje?

Ovo znači da uzrok koda E90 nije mehanički, već je povezan sa prljavim filterom i/ili lošim održavanjem vode. U ovom slučaju, morate zamjeniti filter i/ili poduzeti neophodne mjere kako bi osigurali odgovarajuću razinu klora.

Za više informacija o održavanju vode, molimo Vas pročitajte:

Općte informacije za održavanje PureSpa